Fendo Orella 101.8 FM


Deseyo bibir an que me lo biedoron
Desembre 18, 2008, 11:09 am
Filed under: Colonialismo, Ecolochía | Etiquetes: ,

“Teneba 14 añadas cuán marché de Chanobas. M’enteraba muito bien de tot lo que i yera pasando. Dolor. Podeba bier y endurar todas as inchustizias que se i cometeban”. Teresa Buisán, una d’as más de 100 personas afectadas por a expropiazión de terrenos desembolicada ta construyir un entibo que nunca no se fazió. Y que nunca no se ferá. Fa añadas que luita por a torna de terrenos, por recuperar a casa d’a familia materna, y no tiene garra duda sobre lo que quiere fer: “M’agana de tornar a bibir an que me biedoron bibir”

Casa suya estió una d’as dos zagueras en estar expropiadas, chunto con a d’a familia Garcés. Se’n alcuerda mui bien d’a calendata en que su mai abió de trastoller-se, “o 14 de febrero de 1984”. Y de que lo fazió porque plegó una orden de desauzio, pues a la oposizión de bellas familias a dixar o lugar se respondió gritando a las fuerzas y cuerpos de seguridat por parti de l’alministrazión.

“En os zaguers tiempos ya no bibibanos de contino en o lugar, porque mi mai se metió malauda. Pero cuán sabió lo que yera pasando, cuán biemos que a cosa iba en serio, i tornó y abión de quitar-la a retepelo. Nusatros no querebanos salir d’allí”, remera Teresa, que agora bibe dentre Barzelona, dó emigró a suya familia, y Fiscal, lugar amán de Chanobas.

Ta par d’alabez, nomás que a familia Garcés bibiba tot l’año en o lugar. A resta, “tres u cuatro casas más”, lo feban de traza intermitén (…)
http://elperiodicodearagon.com/noticias/noticia.asp?pkid=462352

Anuncis

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s



%d bloggers like this: