Fendo Orella 101.8 FM


…porque nunca no nos ne fuemos.
Mai 10, 2011, 1:39 pm
Filed under: Cultura, Mosica | Etiquetes:

Arrebato ubre as suyas puertas.

Un atra vegada.

Han pasau si fa u no fa dos anyos dende que ixas mesmas puertas se trancasen debant d’o nuestro naso.O tranque y precinto d’o nuestro hogar (y de muitos mosicos de tot o mundo que conoixen Zaragoza por iste espacio d’expresión libre y soberano) s’alazetó en un zarpau d’argumentos tecnicos. Asinas lo explicamos publicament en o suyo inte: bi heba “un problema administrativo” y lo íbanos a resolver.

Mientres 15 anyos nunca no bi habió dengún problema con o vecindario d’o que femos parte, a tamás d’as rumors que en bell inte s’haigan quiesto tornar en verdatz. Arrebato se relaciona con o suyo vico y con a resta d’o mundo en os mesmos terminos: respecto y comunicación.

Por ixo, igual como antes, os nuestros conciertos rematarán a las 22.00 horadas.

Por ixo, y millor que no antes, continaremos explicando por qué y ta qué femos lo que femos a qualsiquiera que entre en casa nuestra u s’intrese por lo que bi ocurre.

No somos de tornada porque a nuestra actividat no ha reblau mientres iste periodo. A programación en atros locals y espacios d’a ciudat en son un esclatero eixemplo. A totz ells o nuestro más sincero agradeiximiento. Sin ixublidar a participación social en o vico d’a Madalena con actividatz como lo mercadet ta vecins y comercios “Calles Vivas”, d’o que agora mesmo somos parando a suya segunda edición que prencipiará o sabado 4 de chunio.

Porque asinas lo entendemos y porque somos convencius de que ixa ye a millor traza d’empentar a cultura dende abaixo, queremos dar treslau a la resta d’a ciudat: ixas expresions y actividatz que clamamos “arte” son menesters ta la nuestra convivencia como dignas de respecto y dedicación. No podemos permitir que se continen tornando en un obchecto más de consumo u en truca politica que nos mantiene en o papel d’espectadors-consumidors. En Arrebato decimos “no” a o pan y circo d’o sieglo XXI y tos convidamos a promover o mismo prochecto en os vuestros vicos. Dengún no sabe quantos Arrebatos se sostienen mientres una decada con os diners que cuesta cada macro-concierto, cada súper-espectaclo u cada mega-prochecto, d’ixos que son de moda, siempre vuedos de participación y dedicaus ta fins de marketing politico. Desichamos o dreito a treballar d’ista traza. ¿Qué será ixo de l’“espacio publico” si no practicamos a verdadera chestión publica y directa d’as actividatz que se i fan? Desichamos o dreito a disponer d’espacios en os que recuperar o sentiu d’o termino “Centro Cultural” u “Centro Social”. ¡Quantos más, millor! ¿Quántos espacios vuedos y inutilizaus bi ha en a nuestra ciudat? ¡Milentas!

Prou de pasividat y consumo. Enta alto a participación.
En a cultura como en a resta d’a nuestra vida cutiana:
Solencos no podemos. Con amigos, sí.

Larga vida al Arrebato

Zaragoza, mayo de 2011.

Anuncis

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s



%d bloggers like this: