Fendo Orella 101.8 FM


Negu Gorriak – Amodiozko Kanta
gener 5, 2012, 11:34 am
Filed under: Fendo Orella | Etiquetes: ,

Negu Gorriak
Amodiozko kanta

Te quiero,
cada vegada
que con a mía bolsa
me meno ta l’autobús.

Te quiero,
en ixe largo viache
sin poder dormir-me.

Te quiero,
quan tomo un café con leit
en un pueblo que no ye o mío.

Te quiero,
quan veigo os muros grisos
y me dan un numero.

Te quiero,
en o momento
d’amostrar o carnet
y mientres me rechistran.

Te quiero,
quan t’aspero
posau en os dos metros quadraus.

Te quiero,
quan apareixes
y me lo expresas tot
con os uellos.

Te quiero,
quan en cuenta
d’amorosiar a tuya man
toco lo recio veire.

Aimo
os cinqüenta y cinco minutos
que dura la visita.

O rudio d’o cerrullo
me fa recordar
unatro mes sin viyer-te.

Podría escribir
mesmo atra canta
pero prefiero estar cansau.

Y la frase,
d’a que no te cansas,
te la repetiré infinidat de vegadas.

Malas que pillo un libro
me duermo
soniando con tu.

Te quiero carinyo,
como una poesía obsesiva
de Xabier,
como una narración
moldiada por Sarri,
como un cuento
d’Obaba d’Atxaga,
como una historia sangrienta
de Mikel.

Te quiero carinyo.

Anuncis

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

