Fendo Orella 101.8 FM


Habeas Corpus – Alternativa Platino
gener 12, 2012, 10:05 pm
Filed under: Fendo Orella, Radio Topo

Habeas Corpus
Alternativa Platino

Somos renunciando a o suenio.

Alternativa platín.

Alternativa platín. Me’n foi dica as cellas.
Tiengo tantos amigos como coca en as pochas
Si yo. Corre que t’encorro. Me’n fico mas que no’n pillo.
Me pierde o naso y me pierde a bocatoba quan piulo.
Piulo y en pillo y me’n rido.
Piulo y pillo speed y cocaína en os centros socials.
Speed y cocaína en os escusaus d’os bars.
Tiro va, tiro va, tiro viene y va.

Consumindo-ne, consumindo-ne,
a bonico te yes consumindo.
Consumindo-ne, consumindo-ne.

Soi contra o sistema y contra toda autoridat,
contra todas as trazas que huei existen de mandar.
No admito plegar en convertir-me nunca no en un esclau
y lo foi tiro par d’atro y lo soi gramo par d’atro.

Alternativa platín.

Blinco t’o vueito y d’un blinco me blinco,
d’un blinco me blinco totz os míos prencipios.
Blinco t’o vueito y d’un blinco me blinco,
d’un blinco me blinco totz os míos prencipios.

Soi tant ciego que no veigo brenca dillá d’o mío ciego.
Me’n foi mas y mas,
me’n foi dica que ya no’n tiengo
y no veigo que soi ciego.
no veigo que soi xordo,
no veigo que soi mudo,
no sé lo que soi fendo.

Consumindo-ne, consumindo-ne,
a bonico te yes consumindo.
Consumindo-ne, consumindo-ne.

Alternativa platín lo veyes tot d’a color que te ye matando.
Trafucas un malsuenio con un suenio.
Te trafucas buscando o ciel en iste infierno.
Y te creyes millor,
y te veyes un dios,
y te creyes muit listo,
muito mas listo que no yo.
Te veyes capable de tot y yes incapable de cosa.
toda a tuya vida chira arredol d’ixa vasuera.
y te metes violento, te metes muit violento.
Te metes tant violento dica que te’n fas,
y que marcha y que buen rollo.
Lo veyes tot blanco,
lo veyes tot d’a color que te ye matando.

Consumindo-ne, consumindo-ne,
a bonico te yes consumindo.
Consumindo-ne, consumindo-ne.

Alternativa platín,
tiro va, tiro va, tiro viene y va.

Anuncis

2 comentaris so far
Deixa un comentari

[…] disco Mukaki Zpirit y ta rematar o programa, como por un regular, una canta traducida, ista semana Alternativa Platino d’os madrilenyos Habeas […]

Retroping per Fendo Orella 12-01-2012 « Fendo Orella 101.8 FM

[…] disco Mukaki Zpirit y ta rematar o programa, como por un regular, una canta traducida, ista semana Alternativa Platino d’os madrilenyos Habeas […]

Retroping per Fendo Orella 12-01-2011 | Radio Topo – 101.8 FM




Deixa un comentari

